رابطه ی اثر انگشت با شخصیت
طلایه دار

می دانیم که بین انسان ها ، حتی دو نفر هم پیدا نمی شوند که اثر انگشت شان با هم یک شکل و هماهنگ باشد و این ، یکی از عجایب آفرینش است. توسط همین اثر انگشت است که جنایت کاران به  دام می افتند. به طور کلی و از نظر اصولی ، پنج دسته اثر انگشت مختلف وجود دارد که هر دسته خصوصیات مخصوص به خود را دارد که به شرح زیر است :

اثر انگشت حلقوی :

در این اثر انگشت ، دایره های ظریفی در وسط قرار دارد و بقیه خطوط مشابه به هم به طور مارپیچ ، آن را احاطه کرده اند . کسانی که دارای این فرم اثر انگشت هستند ، دارای شخصیتی ثابت و دارای مغزی درخشان هستند. آنان دارای قدرت فکری و تخصصی بسیار خوبی هستند. بدیهی است که با این خصوصیات ، به هیچ وجه از محدودیت در کار یا زیر دست دیگران کار کردن ، خوش شان نمی آید. این نوع افراد اغلب برای خود کار می کنند.

اثر انگشت مایل :

در این اثر انگشت ، خطوط به طور مارپیچی مایل تا سر انگشتان کشیده شده اند. صاحب چنین اثر انگشتی ، فردی است دارای مغزی فعال و به سرعت خود را با محیط وفق می دهد. این نوع اثر انگشت ، شبیه یک پل خمیده به نظر می رسد.

اثر انگشت کمانی کوتاه :

این نوع اثر انگشت ، شبیه یک پل خمیده به نظر می رسد. این علامت ، بیش تر در دست کسانی است که نمی توانند به سادگی به کسی یا چیزی اعتماد کنند. این افراد احساسات خود را به شدت کنترل می کنند.

اثر انگشت کمانی بلند یا چادری :

این نوع اثر انگشت را به این علت «چادری» گویند که دارای یک مرکز ثقل رو به بالاست که شبیه یک دیرک چادر است و بقیه ی خطوط ، آن را احاطه کرده اند. صاحب چنین اثر انگشتی معمولا بسیار حساس است. دیده شده که اغلب افرادی که دارای اثر انگشت مارپیچی هستند ، در پاسخ به احساسات ، بسیار سریع اند و حتی در بعضی موارد دیده شده که استعداد یا حداقل کششی به سمت موسیقی یا امور هنری دارند.

اثر انگشت مختاط یا مخلوط :

این نوع اثر انگشت ، از تداخل دو اثر انگشت تشکیل شده و به طور کلی ممکن است شما شخصی را مشاهده کنید که بیش از یک نوع اثر انگشت داشته باشد. به عنوان نمونه ، شخصی را مشاهده می کنید که انگشت اشاره و شست او دارای اثر انگشت حلقوی و بقیه ی انگشتان اش دارای خطوط مارپیچی است ؛ این نشان می دهد که صاحب آن ، دارای دو خصوصیت شخصیتی است که از ترکیب دو خاصیت حلقوی و مارپیچی به وجود آمده است.

منبع:مجله شادکامی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 18 شهريور 1391برچسب:بازی خود شناسی/اثر انگشت, :: 17:26 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 208567
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب